15-ročné skúsenosti a referencie

 Poskytujeme služby v rozsahu interných IT oddelení, vďaka lepšej utilizácii však lacnejšie a na vysokej odbornej úrovni.

O nás

IT správa od roku 2006

Spravujeme vaše počítače, notebooky, mobilné zariadenia, servery, tlačiarne, cloudy, či telefónne ústredne. Sme vám k dispozícií 24/7, 365 dní v roku. Medzi naše prednosti patrí proaktívny a priateľský prístup k našim klientom. Klientov nedelíme na veľkých a malých, ale ku všetkým pristupujeme s rovnakou prioritou. Sme držiteľmi niekoľkých certifikátov a sme partnermi renomovaných značiek, ktorých sortiment ponúkame za priateľné ceny. Našou filozofiou je uspokojovať všetky potreby našich zákazníkov a podieľať sa tým na ich úspechu. Chceme byť ich dlhodobým partnerom a budovať so zákazníkom dôveryhodné vzťahy.    Sycom Systems má 3 divízie, rozdelené podľa druhov poskytovaných služieb : Sycom s.r.o., Sycom Tech s.r.o., Sycom Systems s.r.o. 

Ako vám vieme pomôcť ? 

Nie ste spokojný so súčasným stavom IT vo vašej firme?

V rámci správy IT sa zameriavame na individuálne požiadavky klienta a vysokú bezpečnosť. Naším cieľom je problémom predchádzať precíznym nastavením IT systémov, aby nedochádzalo k urgentným situáciám. Priemerný reakčný čas na najurgentnejšie prípady máme v súčasnosti 15 minút. K dispozícii tiež máte prehľadný portál, kde môžete nahlásiť vaše požiadavky a vidíte aj históriu všetkých hlásení a ich momentálny stav.

Venujte sa vášmu biznisu a starosti s IT nechajte na nás

Vieme, že pri manažovaní spoločnosti sa potrebujete venovať iným veciam ako nefunkčnému ITčku. Ak vaša firma rastie, možno aj problémy so sieťou a počítačmi vám už prerastajú cez hlavu. Cieľom nášho IT outsourcingu je, aby ste z vášho IT mohli ťažiť maximum a nemuseli ste IT správu vôbec riešiť.

Ušetrite si váš čas i peniaze za správu počítačov

Na základe úvodného auditu vám odporúčime najoptimálnejšie riešenie IT infraštruktúry ušité na mieru pre vaše požiadavky. Týmto spôsobom dokážete ušetriť váš čas i prostriedky na hasenie nepredvídateľných situácií pri zrútení systémov alebo nesprávnom zálohovaní.
Pôsobíme po celom Slovensku, v súkromnom i verejnom sektore. Máme skúsenosti so správou väčších firiem so 100+ používateľmi, ale vieme pomôcť aj keď nás potrebuje jednotlivec.

Náš reakčný čas na vaše požiadavky je do 15 minút

Vrámci skvalitňovania našich služieb sme pre vás zaviedli tiketovací systém sledovania vašich požiadaviek, takže vo web aplikácií ihneď uvidíte, čo sa momentálne rieši.
Vaše náklady s dobre fungujúcou IT infraštruktúrou klesnú a vďaka nastavenému mesačnému paušálu sa nemusíte báť nepredvídaných výdavkov.

Benefitujte zo silného IT partnera aj vy !

Komunikácia s nami nie je plná technologických pojmov, ktorým nikto nerozumie. Komunikujeme ľudsky a sľúbime iba to, čo naozaj splníme. Máme dlhoročné skúsenosti so všetkými platformami od Windows , cez macOS po Linux. Sme tu pre vás !

O nás

Spoznajte náš tím

Stanislav Křížek

Dlhoročný IT špecialista so zameraním na nové technológie, cloud computing a pokročilé serverové riešenia.

Andrej Koška

Skúsený IT špecialista so zameraním na IT infraštruktúry, kabeláže, sieťový manažment a dátové toky. Správa hardvéru a telekomunikačných zariadení.

Miroslav Porubský

Backendová IT podpora, monitoring, správa a konfigurácia Microsoft Office 365, analytik sieťových infiltrácií a bezpečnosti.

Michal Grofčík

IT špecialista v oblasti Windows server administrácií, virtualizácií – VMware, hyper-V, správa a konfigurácia Active Directory a databáz. 

Nikola Křížková

IT asistentka, koordinácia ITM tiketov a prístupových práv nových užívateľov. 

Naše výhody 

Online vzdialená podpora

Náš špecialista sa pripojí na váš počítač vzdialene a vyrieši problém na diaľku. Vaše požiadavky vidíte v prehľadnom tiketovom systéme.

Pôsobíme po celom Slovensku

Správu siete poskytujeme po celom Slovensku. Vieme vám pomôcť či ste v Bratislave alebo v Košiciach.

Pravidelný monitoring

Nerušíme vás pri práci, no neustále monitorujeme stav vašich systémov, aby všetko fungovalo ako má. Vaše dáta pravidelne zálohujeme podľa vášho želania.

Výjazdy k vám

Ak nie je možné zabezpečiť riešenie problému na diaľku, garantujeme výjazd k vám v čo najkratšom čase.

Pracujeme v noci aj cez víkendy

Nevyhnutné opravy a odstávky vašich systémov realizujeme v noci a cez víkendy, aby sme nenarušili vašu prevádzku.

SLA zmluvy

Poskytujeme SLA zmluvný vzťah na požiadanie. Zmluva vám zabezpečí garantované časy na vyriešenie IT problémov. Samozrejmosťou je poistné krytie do výšky 1mil. eur.

REFERENCIE

Povedali o nás…

„Vieme sa na spoločnosť Sycom spoľahnúť za každých okolností. Vždy nám poskytnú pomoc, keď ju práve potrebujeme. Zabezpečujú bezproblémový chod našich počítačov už dlhé roky.“ 

Francesco Giaccomo

FranKE s.r.o.

„O našu sieť sa starajú príkladne. Rýchla odozva je štandardom. Pri našej práci manažujeme množstvo citlivých dát a preto vyžadujeme vysokú bezpečnosť. V tomto smere nás nikdy nesklamali.“ 

SFOS s.r.o.

 

„Prechod na modernú IT infraštruktúru nám vo firme uľahčil život. Naši zamestnanci už s počítačmi nebojujú a prácu v cloude si pochvaľujú. Ja sa zasa teším, že sa viem do práce pripojiť kedykoľvek a kdekoľvek som.“

Michaela Jurová

Security Financial s.r.o.

„Spolupracujeme s firmou Sycom už mnoho rokov a nemáme dôvod sa sťažovať. Vždy vyhovejú našim požiadavkám a dobre poradia. Ceníme si znížené a transparentné výdavky na IT.“

MT Servis s.r.o.

       Klienti:

msdl logo
makac
msdl logo

     Sme partnermi týchto značiek:

aktion dochadzkovy system

Blog:

11 znamení, že by ste mali zmodernizovať IT infraštruktúru

Prečo modernizovať firemnú IT infraštruktúru? Ako IT infraštruktúra brzdí vaše podnikanie? Prečítajte si našich 11 znamení, že by ste mali zmodernizovať IT infraštruktúru. Produktivita, komunikácia a bezpečnosť vašej organizácie môžu byť spojené priamo s jednou vecou...

Bezpečnosť firemných databáz

Vo väčšine podnikových infraštruktúr sú databázy, kde sa nachádza mnoho cenných informácií. V minulosti tieto databázy neboli zväčša prístupné zvonku, čo sa však dnes mení. Firmy umožňujú svojim zamestnancom prácu na diaľku a aj samotné firemné aplikácie fungujú v...

Ako odhaliť podvodný e-shop?

Život sa presúva na internet. Snažíme sa ušetriť si čas a energiu a preto veľa nákupov robíme cez internet. Podľa štatistického úradu SR z roku 2022, na internete nakupuje 40,3 % Slovákov. Ak ste jedným s nich, prečítajte si náš článok o tom, ako sa vyhnúť zbytočným...

9 tipov pre bezpečné nakupovanie na internete

Vianočné sviatky sú čarovným obdobím roka. Čierny piatok a Cyber ​​Monday nám umožňujú prekvapiť priateľov a rodinu špeciálnymi darčekmi za zlomok ceny. Najlepšie na tom je, že na získanie najlepších ponúk ani nemusíte opustiť pohodlie svojho domova. Bezpečné...

Čipy a karty na kontrolu dochádzky a prístupov

Na čo sú firemné čipy a karty? Hlavným účelom čipu je identifikovať ľudí, aby: bolo možné sledovať čas dochádzky zamestnancov:Pri naskenovaní na hodinovom termináli Kelio Visio bezkontaktný odznak identifikuje člena personálu a zaznamenáva jeho čas dochádzky a...

Konferenčný hovor cez Skype – extra jednoduchý !

Potrebujete rýchlo a jednoducho urobiť konferenčný hovor online? Nemáte čas ani chuť inštalovať si Zoom alebo váš štve, že vás MS Teams bez licencie vypne po 60 minútach? Ukážeme vám ako si jednoducho a zadarmo urobiť konferenčný call so všetkými fičúrkami ako pri...

Migrácia do cloudu – ako prejsť do cloudu

Migrácia do cloudu môže byť riskantná pri podcenení prípravy. Podniky sa môžu stretnúť s rôznymi výzvami pri migrácií. Medzi nimi sú napríklad nesprávne naplánovanie migrácie, v súvislosti s viazanosťou služieb, ktoré momentálne máte. Ďalšou chybou je nevyhodnotiť si...

Kde sú vlastne uložené dáta v cloude? Ako funguje Cloud?

Keď zveríte dáta do cloudu, viete kde sú uložené? Ak vám to nie je úplne jasné, prečítate si to v tomto článku - Ako funguje cloud. Iste ste sa už stretli s tým, že vám niekto povedal o svojich dátach v cloude prípadne o cloudových službách. Čo to ale znamená, že máte...

Ako a prečo by ste mali zálohovať firemné údaje

Zálohovanie znamená kopírovanie fyzických alebo virtuálnych súborov alebo databáz na sekundárne miesto na uchovanie v prípade zlyhania zariadenia alebo katastrofy. Prečo zálohovať firemné údaje? Proces zálohovania údajov je kľúčový pre úspešný plán obnovy po havárii....

Bojíte sa o svoje firemné dáta? Zriaďte si dvojitú zálohu.

Vzhľadom na situáciu na Ukrajine si viaccero spoločností želá, aby boli ich dáta uložené v inej krajine ako na Slovensku. Preto sme prišli s novou službou, a tou je dvojité zálohovanie firemných dát v datacentre v Prahe. Ochráňte vaše dáta so zálohami v dátovom centre...