Kde nás nájdete
Hviezdoslavova 1, 90301 Senec
Telefón a email
Náš pracovný čas
Pondelok – Piatok
Od 08:00 do 18:00
FAQ – Často kladené otázky
1. Kde poskytujete vaše IT služby ?
Správu IT poskytujeme v týchto okresoch Bratislavského a Trnavského kraja:
Bratislava • Senec • Pezinok • Trnava • Galanta • Dunajská Streda • Malacky
Cloudové služby poskytujeme pre celé Slovensko
Pezinok • Senec • Malacky • Dunajská Streda • Galanta • Hlohovec • Piešťany • Senica • Skalica • Trnava • Bánovce nad Bebravou • Ilava • Myjava • Nové Mesto nad Váhom • Partizánske • Považská Bystrica • Prievidza • Púchov • Trenčín • Komárno • Levice • Nitra • Nové Zámky • Šaľa • Topoľčany • Zlaté Moravce • Bytča • Čadca • Dolný Kubín • Kysucké Nové Mesto • Liptovský Mikuláš • Martin • Námestovo • Ružomberok • Turčianske Teplice • Tvrdošín • Žilina • Banská Bystrica • Banská Štiavnica • Brezno • Detva • Krupina • Lučenec • Poltár • Revúca • Rimavská Sobota • Veľký Krtíš • Zvolen • Žarnovica • Žiar nad Hronom • Bardejov • Humenné • Kežmarok • Levoča • Medzilaborce • Poprad • Prešov • Sabinov • Snina • Stará Ľubovňa • Stropkov • Svidník • Vranov nad Topľou • Gelnica • Košice • Michalovce • Rožňava • Sobrance • Spišská Nová Ves • Trebišov
2. Ako bude prebiehať naša spolupráca ?
Na prvom stretnutí si povieme aké sú vaše očakávania a s akými problémami bojujete. Preskúmame vašu IT infraštruktúru a navrhneme vám čo najlepšie riešenie pre vašu spoločnosť. Nezáleží na tom, či ste menšia či veľká firma, pripravíme Vám ponuku na mieru. V prípade, že sa dohodneme na cene, ihneď začneme pracovať na tom, aby ste boli s vašim IT-čkom a s nami spokojní.
3. Poskytujete služby aj priamo v mieste sídla zákazníka?
Áno. Miesto poskytovania služieb je na dohode medzi vami a nami – radi sa prispôsobíme vašim potrebám. Dnešné technológie nám ponúkajú možnosť vyriešiť väčšinu požiadaviek na diaľku, avšak robíme aj výjazdy k zákazníkom.
4. Robíte aj IT poradenstvo a školenia?
Samozrejme. Pre našich klientov si veľmi radi vyhradíme čas na konzultácie. Naše skúsenosti z oblasti nových technológií veľmi radi odovzdáme všetkým našim klientom podľa ich potrieb.
5. Je zmena IT firmy komplikovaná?
Nie, celý proces prechodu od vašej IT firmy budeme koordinovať a riešiť my. Bude však nevyhnutná i určitá súčinnosť z vašej strany.
6. Ako budeme komunikovať?
Výber komunikácie nechávame na klientovi, podľa toho aká forma komu viac vyhovuje. Môžete nás kontaktovať e-mailom na adresu info@sycom.sk , stanislav.krizek@sycom.sk alebo na tel. čísle +421 948 008 015, prípadne cez kontaktný formulár na našej webovej stránke alebo osobne na adrese našej spoločnosti. Takisto máme pre zmluvných klientov k dispozícií tiketovací portál pre zadávanie IT požiadaviek.
7. Aká je cena IT správy?
Kedže je IT správa špecifickým typom služby, nemáme paušálny cenník IT služieb. Snažíme sa ku každému klientovi pristupovať osobitne s čo najväčším zreteľom na jeho potreby i finančné možnosti a navrhnúť mu riešenie optimálne pre jeho druh procesov vo firme. Našim cieľom nie je predať klientovi zbytočne naddimenzované technológie ak ich v skutočnosti nepotrebuje pre svoju efektívnu činnosť. Takisto klientom nerobíme čo najlacnejšiu ponuku v snahe vyhrať nad konkurenciou, ak nestačí pre klientove potreby. Snažíme sa k cenotvorbe pristupovať hlavne rozumne a transparentne. Klient za každých okolností musí vedieť, za čo platí.